آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان و بابا

فرهنگ لغات آنیتا😉

1397/11/14 15:31
نویسنده : مامان پریا
215 بازدید
اشتراک گذاری
با اینکه مثل راه رفتنم تصمیم گرفتم دیر هم حرف بزنم،ولی بازم واسه خودم یه کلمات و الفاظی رو دارم که ازشون استفاده میکنم😅

مامانی هم تصمیم گرفته که همشونو ثبت کنه که اگه یوقت فراموش کرد اینجا یادگاری بمونه و بعدا که بزرگ شدم نگاشون کنم😉

کلمه ای که 8/9ماهگی میگم(جی جی)به معنیه شیشه شیرم هستش😁خیلی ام دوسش دارم و بهش وابسته ام😌

مامانی

بابا

عمو

داداچ⬅داداش

دایی

ایضا⬅رضا

آها⬅رها

عمه

ننه

اَمیس⬅امیرحسین😮

ممد

اَجه⬅خدیجه(عمه جونش هستن)

اَنی⬅فردین

آیا⬅پریا(مامان)

سابَش⬅سیاوش

حاجی⬅شادی(نمیدونم چه ربطی داره😁)

آب

نم نم(منظور انواع خوراکی مضر)

نون

سیب

ابس⬅اسب

خِیس⬅خرس

شیر

طوطی

شی⬅پیشی

هاپو

میمون

جوجه

خر

چشم

اِنِنا⬅النا

عَیوس⬅عروس

اَبوص⬅ابوالفضل

ماه

سی⬅3

تِدی⬅اسم عروسکش هست

بیز⬅بز🐃

بِهوش⬅بپوش

آنّه⬅مادر بزگش

آیا⬅آقا (پدربزگش)

نی نی

گل

شوت

دَدَر⬅بیرون و گردش😁

حموم

جیدَ⬅جیگر

عزیزَ⬅عزیزم

نانَنی⬅نازنین

آنیدا⬅آنیتا

❤❤❤❤❤

جدیدترینها...در فرهنگ لغت آنیتا

مامانی

بابایی

آنی جون(خودشونن)

نانانی یا ناناز(نازنین)

دَس⬅دست

با⬅پا

چیش⬅چشم

دَنون⬅دندون

خر(با صداش)

میمون(با اداش)😶

ماهی (با اداش)

گل

جوجو

حَمو⬅حموم

باپایی⬅دمپایی

باب بازی⬅آب بازی

باب بازی⬅تاب بازی
بستگی به موقعیت داره تشخیص دادنش😂

شوت⬅توپ

بَف⬅برف

بیون⬅بارون😳

آدیش⬅آتیش

سِنِنا⬅سلنا(دختر عموش)

اَبَبَس⬅ابوالفضل(پسر عموش)

چیش چیش اَبو(چشم.چشم.دو ابرو)

آبی

زَ⬅زرد

بَش⬅بنفش

سَز⬅سبز

یِ⬅یک
دو
سی⬅سه
شیش
نه
ده(اعداد به ترتیبه آنیتا😂)

اَیو⬅الو📞

سینام⬅سلام

بیبی⬅خوبی؟😊

بیا

سولدوز😳

شوبابه⬅نوشابه

دوخه⬅دو چرخه😳

زَمو⬅زنعمو

یایا⬅لالا😴
















پسندها (3)

نظرات (1)

مامانمامان
14 بهمن 97 19:55
شیرین زبووووووووووووووووووون